Dagens Ridpass

Idag red jag i ridhuset igen, det var snöblandat regn ute och riktigt slaskigt och halt så jag får se om det blir en uteritt imorgon kanske, underlaget är ju inte så bra.

Paulvar riktigt fin idag, särsklidt i galoppen, jag kände att det faktiskt finns lite samling att ta i galoppen, även om han fortfarande är svag. Galoppfattningarna blir bara bättre och bättre, det är verkligen kul! I travarbetet är han inte riktigt lika fin.l Han smiter iväg med bogarna och vill inte alls vänta på mig. Tror jag skulle behöva rida en träning för någon för att helt enkelt få lite hjälp med våra små problem! Det är så nyttigt att ha hjälp från marken!

Lerig var han idag också, hela täcket var en blöt lerkocka, det har regnat hela dagen. Jag hoppas verkligen att vi får snö snart, jag börjar tröttna på detta nu!


Ge mig en sådan här frostig morgon tack ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback