Dagens Ridpass

Idag är jag riktigt nöjd med min häst! I början när jag travade fram var han superduktig, sedan övade jag i skritten på att flytta för tryck, vilket gick sådär, nästa gång ska jag nog ha med någon som hjälper mig. Han var suuperduktig i galoppen idag! Så stark och jag tyckte verkligen att jag fick med bakbenen ordentligt! I slutet galopperade jag över lite bommar, och då blev hans vänstergalopp heelt fantastiskt bra! Den blir lätt lite travig i bakbenen annars. Blir till att jobba mycket med bommar i framtiden!

En annan rolig grej som hände idag är att jag fick pussa Paul på mulen, han har tidigare inte alls gillat det, men han måste nog vänja sig. hihi




Kommentarer
Postat av: Linnéa Boberg

Sv; haha ja så här i efterhand är det vääldigt underhållande att titta på, men just för stunden skämdes jag enormt! Speciellt när jag lyckades ramla av båda hästarna i samma klass, DET va pinsamt! :P haha

2011-12-14 @ 21:17:31
URL: http://hamiltonhrimnir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback