Äntligen lite snö!

Även om den var väldigt blöt ;) Det har snöat hela natten, men temperaturen ligger runt nollan och vägarna är en enda sörja. Idag bestämde jag mig för att ta en tur i skogen i snöyran och slasken. Jag trodde att jag skulle få ett par rejäla snöstyltor ute i snön, men eftersom att det var så extremt blött verkade de lossna relativt enkelt!

Paul var superpigg, men väldigt fin, kanske något stark för att vara han, men in te så att det blev jobbigt. Dessutom insåg jag att jag faktiskt tjuvhöll lite i honom. Blev mycket galopp, och det var så himla härligt! :D Han var dessutom jätteduktig och hoppade över två diken, han som alltid varit så himla tveksam förut, skönt att han börjar få lite förtroende för mig.

Hoppas att snön ligger kvar! :) Bjuder på ett gäng gamla vinterbilder!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

sv Tack! Han är 175cm

Ser att du oxå har en snygg fux med bläs :)

2011-12-18 @ 16:52:05
URL: http://rebeckawersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback