Trötter :P

Jag vet inte vad det har varit med mig idag, men jag kan inte komma mig för att göra ett skit! O.o Syrran var och tävlade dressyr i e-tuna idag och jag hängde på som hästskötare som vanligt. Längtar verkligen efter den dag då jag har storhäst och får tävla igen :) Hoppas att det inte dröjer för länge..

Silver skötte sig mycket bra med tanke på omständigheterna, det var nära att vi inte kom iväg alls, då bilbatteriet hade laddat ur. men pappa kom till vår räddning och vi kom iväg i sista stund, tyvärr gjorde denna försening att framridningen blev kortare än planerat, men äh, skit samma, Frida är nöjd ändå :)


Inga rosetter idag, men vi vet ju att han kan?  :D hihi
Silver efter en lyckad tävlingsdag unde det sista året jag fick tävla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback