Supersegt.

Det var inte bara min häst som var seg idag, min dator är helt konstig. det tog typ 10 min att logga in på blogg.se och jag har ingen aning om jag kommer kunna publicera detta inlägg, men det märker vi!

Silver var otroligt seg idag, vet inte vad det berodde på egentligen, kanske att han var trött från morgonens pass, men det tror jag inte då det bara var en tur i skogen. Jag red dressyr på skitängen, och red bara i 20 min. När han kändes någorlunda bra avslutade jag helt enkelt. Det kändes inte som om det var någon ide nu när bjudningen var i botten. Knepig häst detdär, ena dagen helt crazy och bockar, och nästa dag önskar man att man tog långpisken med.

 
Fullt ös! I hagen iallafall..


Kommentarer
Postat av: Erika

Du behöver inte vara orolig för att inlägget inte kommit upp. ;)

Du hade lagt upp 15 inlägg, såg jag på bloglovin.



Tänkte, men shit.. vad många med samma rubrik. ;D

2011-08-08 @ 22:20:40
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Anna

SV: Tack, han kan vara ganska häftig ibland! :)

2011-08-09 @ 07:20:24
URL: http://salentein.blogg.se/
Postat av: olivia

hej :)

skulle jättegärna vilja ha hjälp med bloggdesignen! du var så duktig så tänkte fråga om du kunde hjälpa mig :)

min mail är [email protected]

2011-08-09 @ 12:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback