Sjukt häftigt!

Haha rubriken säger inte så mycket om vad jag egentligen är ute efter, men idag har jag varit ute och tittat på hoppträning. Amanda som nu faktiskt är den enda tränare vi tränar regelbundet hade träning på hista. Jag blev så sjukt imponerad av hur enorm skillnad det har blivit på de elever som tränat regelbundet för henne. Träningarna drog igång i våras, och seriöst, vissa ekipage, man tror inte att det är samma häst eller ryttare O.o

Det är något som jag verkligen uppskattar med ridning och hästar, det finna ALLTID något att utveckla hos både ryttare och häst. Man "KAN" aldrig allting, utan man har kommit olika långt i strävan mot det man vill nå med hästen och ridningen. Det finns så mycket att ta av, och det är därför som ryttare som Michel Robert har hållit igång hela sitt liv.


Fokus på nästa hinder att klara ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

sv. Haha ja det gör verkligen det!!

2011-08-04 @ 23:49:50
URL: http://ussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback