Höst, redan?

När jag cyklade hem ifrån stallet la jag märke till att björkarna har fått gula löv. De är förvisso alltid tidiga, men jag kom på mig själv att sucka och tänka, redan höst? Men det behöver inte bara vara dåligt försöker jag övertyga mig själv, här får ni mina 3 (+ & -) med hösten.

+
Underbara foton med de färgglada löven som bakgrund
Ofta bra underlag ute tackvare fuktigt väder
Skön ridtemperatur

-
Kortare dagar
Mycket regn och blött, blää
Leriga hästben

Det finns såklart så mycket mer! men ni får mer än gärna ge era egna förslag, så publicerar jag dem i ett senare inlägg. ;) Härliga bilder blir det som sagt:


"Bells Demeter & Bells Thaleia"

Kommentarer
Postat av: Madde

Älskar den bilden på unghästarna! :)

2011-08-24 @ 21:00:30
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback