Dagens Ridpass *FILM*

Åh vad härligt det var att rida igen! Silver hopptränade igår, en ganska krävande träning så jag red ett kortare pass i paddocken och avslutade med bus i skogen. Han var väldigt duktig idag! Jag har ju börjat varriera med hackamore, så just nu håller jag på att "rida in" honom lite på det, han vill gärna hänga i det. men idag var han mycket bättre på att inte ta för mycket stöd och jobbade på superbra! Särskildt i vänster varv!

Höger varv har han otroligt svårt för och det märks extra tydligt på hacket då jag inte kan ta dedär ledande tygeltagen som fixar stödet på yttertygeln, men korta stunder var han fin och han fick massor av klappar och lite rejs som beröm. Bockade gjorde han också xD Härligt med en så lycklig häst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback